- The Sorella Family
- Algemene voorwaarden
- Betalen
- Klantenservice
- Sitemap
- Retourneren
- 197 beoordelingen
- Boutique
Verzenden & retourneren
Ben je niet tevreden met een artikel uit je bestelling?
Je kunt je artikel binnen 14 dagen zonder opgaven van reden naar ons terug sturen.
Hoe werkt retourneren?
Welke stappen moet je nemen?
1. Meld je retour aan
2. Zorg dat je retour netjes in dezelfde doos wordt verpakt
3. Geef je pakket af bij de pakketdienst
4. Refund op je bank
Voorwaarden
Het is belangrijk dat het artikel in goede conditie is. Dit houdt in dat het niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen is en dat alle labels of etiketten nog op/aan het artikel zitten. De retourtermijn van 14 dagen gaat in op het moment dat het pakket bij je is afgeleverd.
Wij kunnen een waardevermindering in rekening brengen, indien het artikel/de artikelen niet in goede conditie wordt/worden geretourneerd. Dit is het geval wanneer artikelen beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn of labels of etiketten onnodig zijn verwijderd. Speciaal bestelde producten of producten die op maat zijn vermaakt kunnen niet worden geretourneerd.
Verwerking van retour
Wanneer het pakket is opgestuurd kan het een aantal werkdagen duren voordat je retour wordt verwerkt. Na ontvangst wordt iedere retour gecontroleerd. Wanneer de retour binnen het termijn onbeschadigd is geretourneerd ontvang je per mail en creditnota. Wij geven de betrokken instanties opdracht tot het terugstorten van het bedrag wat is geretourneerd.
Wanneer het artikel beschadigd is of blijkt dat het gedragen is kunnen wij hiervoor waardevermindering in rekening brengen. Indien je met Klarna hebt betaald geven we Klarna opdracht tot het aanpassen van jouw factuur.
Terugbetaling
Je krijgt het volledige aankoopbedrag van jouw online bestelling zo spoedig mogelijk, doorgaans binnen een week, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. Afhankelijk van de bank- of creditcard instantie kan het tot 3 werkdagen duren voordat je het bedrag daadwerkelijk weer op jouw creditcard-/bankrekening hebt staan. In het geval je met Klarna hebt betaald, worden de geretourneerde artikelen van de factuur afgetrokken en teruggestort onder vermelding van Klarna.
For all other questions
Call us
Text call us
Email us
Social media
Socials
Fashion & perfume boutique
De Zijl 3
9101ML Dokkum
Nederland Bekijk op Google Maps